close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הוכחה לגן עדן

מערכת שורשח אלול, תשעג14/08/2013

ספר העיון הנמכר ביותר בארצות הברית בשנה החולפת - מסעו המופלא של מנתח מוח אל העולם הבא

תגיות:
כריכת הספר
צילום: יח"צ
 "חוויית סף המוות של ד"ר אבן אלכסנדר היא הדבר המדהים ביותר ששמעתי במשך למעלה מארבעה עשורים של חקר התופעה הזאת. הוא הוכחה חיה לקיומו של העולם הבא."                           
- ד"ר ריימונד א' מודי הבן .M.D , ph.D  [מחבר הספר חיים אחרי חיים]  

"הוכחה לגן עדן" ראה אור ב-2012 וזכה להצלחה אדירה בארצות הברית וברחבי העולם. רב-המכר העולמי המדובר של ד"ר אֶבֶּן אלכסנדר מסעיר מאז צאתו את קהילת הרפואה בארצות הברית ואת ציבור הקוראים בעולם. זהו ספר העיון הכי נמכר בארצות הברית בשנה החולפת, והוא שוהה כבר שמונה
חודשים במקום הראשון ברשימות רבי המכר של הניו יורק טיימס. זכויות ההסרטה נמכרו ויותר מ-30 מדינות כבר רכשו את זכויות התרגום. ד"ר אלכסנדר שוקד בימים אלה על כתיבת ספר המשך בעקבות ההצלחה העולמית של הוכחה לגן עדן.

בספר מתאר אלכסנדר – נוירוכירורג וחוקר מוח מהרווארד, שהיה רוב חייו מדען ספקן ורציונלי, חוויה על-טבעית שעבר. ב-2008, בעקבות חיידק אלים ונדיר שפגע במוחו, הוא שקע בתרדמת עמוקה, ולמעשה חווה מוות מוחי. הרופאים לא האמינו שנותר לו עוד סיכוי לשוב לחיים, אך לאחר שבעה ימים הוא התעורר, החלים וסיפר לבני משפחתו סיפור מדהים: הוא היה בעולם הבא, והחוויה שעבר היא ההוכחה לכך שגם כאשר המוח לא פועל - חיי הנשמה לא מסתיימים.

"חושך, אבל חושך נראֶה – כמו להיות שקוע בבוץ, אבל כזה שאפשר לראות בעדו." כך מתחיל המסע הבלתי-נתפס אל העולם הבא שעבר אלכסנדר, שלפני המקרה האמין כי אין שום קיום לאחר המוות. לדבריו, המראות המופלאים שנגלו לו כמעט בלתי-ניתנים לתיאור במילים, אך למרות זאת הוא זכר אותם לפרטי פרטים והצליח להעלותם על הכתב. העובדה שהוא חווה מראות, צלילים ומסרים רבי-משמעות, בשעה שהחלק האחראי להם במוח יצא לחלוטין מכלל פעולה, מוכיחה לדבריו – ובניגוד לכל מה שלמד וידע לפני כן – את קיומו של העולם הבא, ונוגעת בסודות העמוקים ביותר של הקיום.

הוכחה לגן עדן הוא ספר מהפכני שאי-אפשר להתעלם ממסקנותיו, דווקא משום שהוא נכתב על ידי רופא, שנשען כל חייו על הוכחות ומחקרים מדעיים. ד"ר אבן אלכסנדר הוא נוירוכירורג עם ותק של עשרים וחמש שנה, ביניהן חמש-עשרה שנה בבית החולים בריגהם אנד ווימנס ובית החולים לילדים בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד בבוסטון. היום הוא רופא שמאמין כי בריאות טובה נוכל להשיג רק לאחר שנבין שאלוהים והנשמה הם אמיתיים, ושהמוות אינו סוף הקיום האישי אלא רק מעבר.
הוסף תגובה
כריכת הספר
צילום: יח"צ
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה